Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Dobrodošli v spletni trgovini Hiša Črpalk! S spletno trgovino Hiša Črpalk (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje ČIŽMAN d.o.o., Pločanska 19, 1211 Ljubljana, matična številka: 5742200000, davčna številka: SI45462569, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja. Pred uporabo strani spletne trgovine pozorno preberite navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani in s potrditvijo nakupa soglašate s spodaj navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, spletne strani ne uporabljajte. Spodaj navedeni pogoji poslovanja prav tako veljajo za nakup preko oglasov objavljenih v drugih medijih. Spletna trgovina Hiša Črpalk si za nadaljnje nakupe pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani brez predhodnega obvestila. Morebitne nejasnosti razčistite pred nakupom izdelkov telefonsko ali preko elektronske pošte info@crpalke-cizman.si.

NAKUP VEČJIH KOLIČIN ZA FIZIČNE OSEBE, NAKUP ZA PODJETJA IN TUJINO!

V primeru da se zanimate za večje količine in večje zneske vam priporočamo, da nam pošljete povpraševanje na spletni naslov info@crpalke-cizman.si (tako fizične osebe kot podjetja). Pri povpraševanju navedite ime ali številko artikla.

Za naročila izven Slovenije – obvezno pošljite povpraševanje pred izvedbo plačila in sicer na naslov: info@crpalke-cizman.si

CENE IN NAČIN PLAČILA

Vse cene objavljene v spletni trgovini so z DDV. Cene se lahko spreminjajo zaradi nihanja cen surovin, cena obvelja ob oddaji naročila. Vse cene izdelkov so navedene v evrih (€). V spletni trgovini je možen zgolj način plačila po predračunu, ki ga kupec prejme na svoj e-mail naslov.

OPOZORILO: Nakazilo se priporoča izvesti takoj, saj se lahko zgodi da zaloga zaradi večjih odjemov gradbišč, hitro poide. Rok dobave se lahko tako podaljša! Redno spremljajte zalogo, ki je izpisana pod vsakim artiklom. Spletna trgovina Hiša črpalk, si pridržuje pravico, da naročilo zaradi izrednih situacij na trgu pod navedenimi pogoji ne more izvesti ter ga lahko zavrne, morebitno že prejeto kupnino pa vrne brez obresti!

DOSTAVA, STROŠKI DOSTAVE TER DOBAVNI ROK ZA SLOVENIJO

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino sam.  Strošek dostave je 9,00 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila ter bo zaveden na računu, ki ga boste prejeli skupaj z naročenimi izdelki.

Vsa naročila so odpravljena v roku tri do pet delovnih dni po prejetju plačila. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. V kolikor se zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-mailu ali telefonu v roku treh delovnih dni od prejetja naročila in skupaj bomo poiskali nadaljnjo rešitev. Naročeno blago ostane do poravnave celotne kupnine v lasti spletne trgovine Hiša črpalk.

Za naročila izven Slovenije obvezno pošljite povpraševanje in sicer na naslov: info@crpalke-cizman.si

GARANCIJA

Izdelki trgovine Hiše črpalk večinoma spadajo v kategorijo proizvodov, ki imajo  garancijo, ki so skladne s proizvajalčevimi specifikacijami.

VRAČILO BLAGA

V roku štirinajstih dni po prejemu blaga lahko potrošnik s pisnim sporočilom, brez navedbe razloga, odstopi od pogodbe o nakupu blaga. Sporočilo se šteje pravočasno, če je oddano v predpisanem roku. Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnjeno blago mora spremljati originalni račun, ki ste ga prejeli z blagom. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe). Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

V primeru, da je bilo zavrnjeno blago že plačano, bomo znesek računa nakazali na vaš TRR, zato vas naprošamo, da ga v pisnem sporočilu navedete.

V primeru, da vam lahko pri postopku vračila blaga lahko kakorkoli pomagamo, nas lahko pokličite na 041 526 266 vsak delovnik med 9.00 in 14.00 uro. Kontaktna oseba: Mateja

Naslov za vračilo blaga je Čižman d.o.o., Pločanska 19, 1211 Ljubljana. Blago lahko vrnete osebno ali pošljete po pošti.

REKLAMACIJE

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni napaki na izdelku zahtevati, da podjetje izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako.

Če je embalaža poškodovana, mora kupec svojo zahtevo sporočiti podjetju Čižman d.o.o. najkasneje v 8 dneh po prevzemu blaga.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

– Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

– Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

– Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

– Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

– vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Trgovina Hiša črpalk se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina Hiša črpalk ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo trgovina Hiša črpalk kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Trgovina Hiša črpalk ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne, ter jih trgovina Hiša črpalk v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Razen stroškov za zamudo plačila Vam zaračunamo tudi ostale stroške. Sem sodijo dodatni stroški, ki so nastali v podjetju za izterjavo, in stroški odvetnika.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Podatke o kupcih, ki jih pridobimo skrbno varujemo in so nujno potrebni za izvedbo nakupa in pravilno delovanje procesa dostave. Spletna trgovina Hiša črpalk je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP1) zavezana k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Vaše podatke bomo uporabili le za pravilno izvedbo nakupa. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni in posredovani tretji osebi. Podatki so po določenem obdobju izbrisani.

PIŠKOTKI

Piškotki za analitiko se uporabljajo za beleženje analitike obiskanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo. Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja. Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Hiša črpalk in vsi podatki na njej so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti in so uporabljeni samo za informativne namene in lažje razumevanje.

Želimo vam koristno uporabniško izkušnjo in ugoden nakup!

Čižman d.o.o., Ljubljana, 13. 8. 2021

O PODJETJU

NAZIV PODJETJA: Čižman d.o.o., Pločanska 19, 1211 Ljubljana-Šmartno

Identifikacijska št. za DDV: SI45462569

Matična številka: 5742200000

Sodni register Ljubljana

Zavezanec za DDV: DA

E-naslov: info@crpalke-cizman.si